ANAK MAMA

Huwaa...hari ini adalah hari yang sangat tadak mood nak kerja dan sebagainya...Walaupun Hari ini adalah hari gaji..sepatutnya bergembira la kan...hoore..hoore...tapi masih rasa sangat tiada mood..
Aku dah janji ngan diri sendiri tanak nangis..dan nak guna seminggu ni sebaiknya untuk mengisi segala masa lapang dengan buat apa2 pun lah.Harap I'll succeed..

Anyway cerita weekend yang lepas..

Tok Wan share his love with Sofea

Tak sangka Baby Sofea dah boleh duduk dalam Baby seat

Tok Wan and Sofea

Us in front of Presscot Hotel

Sofea nak apa sayang?

Yeah...thanks Tok Wan bawak Sofea Stay kat Hotel 1 nite..
Ok, dah habih cite kan..pictures really do the best of story telling..Hehe.
Just a bit of elaboration, last weekend, Tok Wan datang melawat Sofea dan mama...sweet kan Tok Wan. Kebetulan last weekend ada customer Tok Wan 2 bas pegi melawat Genting, so uncle2 dan auntie2 Sofea datanglah berkunjung sekali..macam cuti sekolah pulak.
So last weekend, kitaorang pun pergilah bermalam di Hotel Presscot Klang. Betul ke ejaan ni. Actually ni adalah 1st time lah, Sofea di bawa bermalam di Hotel..credit to Tok Wan invite kita sekeluarga. Sofea sangat lah happy, sampai dekat pukul 2 pagi baru nak tido. Sebab bermalam tempat baru bersama uncle2 dan aunty2 sekalian...So rehat jap lah mama sebab ada ramai yang tolong tgkkan Sofea.

Keesokannya, kitaorang pun pergilah pusing2 bandar Klang (tu pun sebab tersesat), kemudiannya singgah di GM Klang. GM ni amat glamer untuk sesetengah orang dan ada juga orang yang tak tahu langsung pasal GM ni. GM ni actually a wholesale department. Sesiapa yang suka meniaga baju, brooch, dan sebagainya ada banyak lah benda yang boleh dilihat disini. Kalau kita sebagai customer basahan..ye ke jargon ni?...pelanggan biasa je lah...harga sama je macam kat luar. Tapi kalau kita ni adalah pemborong, makanya harga boronglah u all boleh dapat dari tempat ni...So kalau nak pi tempat ni bawaklah duit banyak2...supaya boleh borong sakan!


P/S: Thanks Tok Wan, nanti jangan lupa bawak Sofea, mama dan papa jalan2 lagi k..

XOXO,
Anak Pak Rahman..

Comments

Popular Posts