End of Course

Yeay...! finally end of story oledi..
but i think many to comes after this.
but pls, let sofea besar lagi sikit baru nak pegi next kursus.

after 3 week courses..smalam gone through presentation. and this morning...wahhaah..exam!
smalam punya presentation ok la...not for my 100% satisfaction. but still ok.

this morning punya exam, i think utk objective part I am 80% satisfied, but subjective mcm 50% je..
but anyway, Ya Allah Ya Tuhanku...Sesungguhnya aku telah lakukan yang terbaik dalam jangkamasa tersebut untuk study. Harap2 semua ok.

Sungguh terharu ok....rakan sekumpulan, INOKA. boleh buat surprise celebrate birthday I kat KFC Kluang. Wowee...sangat2 terharu dan really surprise with da cute cake. It was double celebration for me and my colleague...bakal DO Kulai ye. we are the May borners..bole tak?

apapun lega sangat sebab exam and presentation dah habis...now back to real world again...!

Comments

Popular Posts