Wedding oh...wedding

Kalau kat Kelantan diaorang kata ma-ke gulai...takpun bek-wah...ye ke tu..?
ke ada lagi jargon yang lain??


hehe...cerita starting last week...memang betul2 makan gulai segulai2nya..hehe.
Sebabnya tiap2 minggu nak kena balik makan gulai...sampai la bulan 12 nanti..
nasib baik la gaji awal bulan ni...bole la cover yang awal ni...tapi yang hujung tu...tak tahu la macam mana pulak nanti...huhu...

Gambar kat bawah ni upload untuk cerita cinta minggu ini..
Wedding Abang Ipar (Sebelah perempuan).

Sofea yang super baik pada malam akad nikah..love u girl.

Bersama pasangan pengantin (Sofea dah kena kidnap)

Sofea is back..bersama Uncle Nije dan the new Aunty Ziha

Sofea bersantai dulu on the way ke Majlis 'Makan Gulai'

Barisan Rombongan Pengantin Lelaki

The Flower gIrl of the Wedding and her cousin, Abg Aiman
Anyway this week...wedding adik ipar pulak sebelah perempuan...Congratulations to all the winner of the heart!

XOXO
Ema

Popular Posts