Perkahwinan NurFazilah & Khurram, 11 April 2009

Finally, me and my best frens selamat diijabkabulkan. So happy that both of our dreams came true. Its like living the whole new life again. Its totally different. Dulu seorang, sekarang berdua.

Apa2 pun berdua.i feel deeply safe, nak gembira ke, nak hancur ke..berdua.

Sememangnya, tomorrow genaplah sebulan aku bergelar isteri. Selama sebulan ni, hmm banyak benda berubah la, as i mentioned earlier..semua dah berganda. Well, both of us, are still adjusting our lives together..nak bangun pagi pun, aku still tak dapat nak adjust lagi..tak dapat perfect timing lagi.

Anyway,back to the story..nak cerita pasal my best fren's wedding. Nak dijadikan nostalgic punya story, jodoh kawan aku ni org jauh..hmm apa nak buat, dah jodoh..nak dapat orang Pakistan. Sedih + happy for her...dia dapat husband, but she'll be away after this. Camne la aku nak jupe ko lagi kc..jauh betul ko nak berhijrah. Nasib baik aku dah dapat chemi...kesunyian aku takde member nanti.

Last weekend, me n me husband ke Mentakab, Pahang untuk sama2 memeriahkan majlis. Alhamdulillah majlis berjalan lancar, pengantin sangat cantik, sangat sepadan...walaupun berlainan asalnya..

We wish that both of them will have a beautiful life as we are enjoying right now.

We are looking forward to have a family trip with you guys to Singapore this May. Maybe sometime next year, we'll visit you guys in Australia.

Comments

Popular Posts