Sajak: Aku Benci

Aku benci bila dia high note
Aku benci bila dia tak faham aku
Aku benci bila dia bebal
Aku benci bila dia tak dapat buat keputusan
Aku benci bila dia lupa diri
Aku benci bila dia pentingkan yg lain dari diriku
Aku benci bila dia tak respek org yg aku sayang
Aku benci bila dia tak dapat klu dan signal yg aku bagi
Aku benci saat dia diamkan diri
Aku benci saat dia beradu tanpa pedulikanku
Aku benci bila dia suka org lain
Aku benci kalau dia tak suka aku
Aku benci bila dia marah2
Aku benci bila dia mengarah arah
Aku benci kalau aku kena kongsikan dia
Aku benci bila dia gelabah
Aku benci bila dia nak jadi mcm org lain
Aku benci kalau confident level dia tinggi sgt
Aku benci kalau aku terlalu extreme sayang dia sgt
Sebab Aku benci kalau aku dah takde dia nanti
Aku akan benci kalau dah tak dapat sayangkan dia lagi
Dan Aku paling benci kalau terpaksa berpisah dengan dia nanti

Benci, benci, benci..

Comments

Popular Posts